Planen fungerade!

Jag gick på ett medelpass på Friskis till slut, så nu kan jag vara stolt över mig själv.

Kan dock meddela att det märktes att jag inte tränat på två veckor, både på konditions och styrkeövningarna. Dumt, men det kan vi rätta till! Nu är motivationen tillbaks, när jag kommer ihåg hur skönt det känns, hur roligt det är, och hur  bra jag mår.



Kände mig dock ungefär såhär smidig.

Ska försöka gå och simma på onsdag i alla fall, och om inte blir det friskis igen. Tränar mest medelpass på friskis men försöker hela tiden exprimentera lite så att jag ska fortsätta tycka det är roligt. Det kan vara olika pass på Friskis (eftersom jag får gå gratis) eller andra, hyffsat billiga alternativ.

Vad tränar du?
Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Haha, jag vet, hur illa är det inte när man kommenterar sin egen blogg?!? Men den där bilden är ju för jävla rolig alltså!

2007-10-15 @ 21:43:26
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0