Så här gick det till:

1. Gick till busstationen.

2. Skickade sms till Theo. Det betyder att telefonen var på, och att jag inte glömt den hemma. 

3. Lade telefon i fickan och klev på bussen.

4. Byter buss.

5.Upptäcker när jag kliver på ny buss att telefonen är borta.

6. Lånar snäll dams telefon och ringer mig själv. Telefonen är avstängd.

7. Får tag på bussen jag satt på först, och letade igenom den. Ingen telefon.

8.
Går till jobbet och ringer ca 750 000 gånger till. Fortfarande avstängd telefon.

9. Spärrar abonnemanget.

10. Svär högt, mycket och länge. Blir sugen på att begrava mig själv i tidningshögen på jobbet och aldrig mer gå upp.

Chansen är inte så stor att jag bara tappat den, och att det är någon vänlig själ som hittat den va? För då skulle man väl inte stänga av telefonen?

Min telefon är inte en sån telefon som stänger av sig själv...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0