Shopping...

Ett av mycket få shoppinginlägg. Gillar inte att blogga om min shopping egentligen (när det inte kommer till saker som köp av mobil osv.), dels för att jag inte tror någon bryr sig, dels för att jag inte tycker det är intressant att läsa om vad andra shoppat, och dels för att den inte finns någon som helst substans i ämnet.

Det är även en slags hyllning till det konsumtionssamhälle som jag inte riktigt vill stödja.

Men nu är tydligen dagen kommen. Bloggar dock inte om det för att jag vill visa alla hur nöjd jag är med mitt köp, trots att jag är det.

Jag har köpt ett par träningsbyxor. På HM. För 150 kr. Utan nedsatt pris.

Det var allt jag ville säga. Jag har letat efter ett par träningsbyxor som sitter bekvämt, snyggt och inte kostar 600 kr väldigt länge, minst ett halvår. Nu har jag hittat dem. Det är min poäng med detta inlägg.

Spring och stöd det multinationella, barnarbetsstödjande och utsläppförlovade företaget nu, om du också vill träna billigare. (De dyra företagen är lika dåliga.)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Så sant, modebloggar är uttjatade! Jag brukar nämna om jag köpt nåt i min blogg, men aldrig ta 10 bilder på mig själv ur olika vinklar o sånna saker.. haha, that's boring.. =) Ok om man jagar nåt speciellt plagg, kan man få tips om vart man kan köpa den via andra bloggare som läser ens blogg.. men annars.. you're right!

Va bra att du fann dina träningsbyxor! Thumbs up! =)

2007-10-22 @ 18:43:13
URL: http://bicini.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0