Sorry dear reader!

Jag bloggade visst inte så mycket igår. Blev inte så. Förlåt.

Idag kommer det bli bättre. Jag har nämligen inget att göra hela dagen och jobbar ikväll. Perfekt för alla er som älskar mig!

Igår blev en väldigt bra dag. Simmade med rebecka på eriksalsbadet, dom har 50m-bassäng, så mycket skönare. När vi simmat 1000 meter kände vi oss tillräckligt duktiga så då gick vi till äventyrsdelen och lekte en stund. Satt även i bubbelpolen en stund, varmt och skönt. Sen var vi klara.

Åkte hem till pojken och han bjöd på supergod currygryta med cashewnötter och russin i med ris till. Har lite dåligt samvete för risets skull, det var jasminris, inte det nyttigaste riset, men fullkornsriset var slut. Inte världens grejj kanske, men vadfan.

Till sist blev det scouter, som alla andra onsdagar. MIna ungar är så söta. En av dom har lagt sig till med vanan att hela tiden påpeka hur söt jag är i min frisyr. Det är assoft! Vi gjorde inget kul på mötet dock, städade efter hajken i helgen bara. Men det är skönare att göra det på ett möte än på söndagkvällen så...

Jag tror inte att någon orkade läsa ända hit, men gjorde du det så grattis! Bra jobbat, du har nu slösat flera minuter av ditt liv.


Vad gjorde ni igår?
Kommentarer
Postat av: KimJ

Cool design! Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-10-25 @ 10:49:04
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0