Stickade lyktstolpar

Gick från Slussen till Jobbet där jag är nu. En sträcka jag går flera gånger i veckan. Men idag var något annorlunda, staden var lite vackrare på någotsätt. Anledningen fick mig att tänka på en reklam för pressbyrån. Någon som kan gissa vad jag pratar om?

Självklart pratar jag om alla de stickningar som sitter längs med götgatsbacken och dess omkrets. Runkt lyktstolpar, räcken, lampor och annat. Väldigt coolt. Och på varje liten stickning sitter en liten lapp som hänvisar till den här adressen, där jag även snott bilden nedan. Förlåt stickkontakt, se det som gratisreklam.



Ett utomordentligt bra initiativ om ni frågar mig. Tufft, snyggt, coolt, inspirerande och annorlunda. Det enda jag funderar på är hur fräscha de här stickningarna kommer vara om ett par dagar, efter regn, sol, värme och kyla. Möglar de inte?

Vad tycker du om de här stickningarna?
Kommentarer
Postat av: micaela

Jag tycker de är jättetrevliga, men det räknas ju ändå som skadegörelse.

2007-10-12 @ 20:50:05
URL: http://linneamicaela.blogg.se
Postat av: Linda

Önskar att dom kunde sätta upp sånna hos mej med, ser nog mkt trevligare ut då (:

2007-10-13 @ 16:45:15
URL: http://traiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0