Supergod dressing!

För ett tag sen köpte jag fem små senapsburkar i present till min pojkvän. Sedan dess har jag varit väldigt avundsjuk på honom och hans fem senapsburkar. Speciellt den rosa senapen, smaksatt med svartvinbär.

Som tur är låter han mig smaka.

Senapen kom även med dragonsmak, slät och kornig. 4 olika sorter. Men den rosa senapen är min favorit.



Senaps dressing (som blir extra god med rosa senap):

Ca 1 tsk senap
Ca 1 msk Vitvinsvinäger
1 dryg msk olivolja
salt
peppar

Blanda väl och häll över sallad! Supersmaskigt!

Senapen kan köpas i små små burkar i söderhallarna, ståndet med massa oljor och godis och kryddor och liknande.

Om någon vet var man kan köpa större b
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0