Tusenfotingar och kackerlackor!

Vi har ingen ved inne. För att hämta ved från vedboden måste man gå genom trädgården. I trädgårde är det mörkt. Det innebär att jag kommer frysa inatt.

Jag är nästan räddare än vad spöket laban är i det här fotot alltså. Helt sjukt.

http://svt.se/content/1/c6/71/12/83/laban_spegel.gif

Det Finns bara tre saker jag är riktigt rädd för. Mörker, spindlar och vildsvin. Superrädd är jag. Bortsett från det anser jag mig själv vara ganska modig, misstänker dock att jag är den enda som anser det. Synd. Alla andra har fel.

Vad är du rädd för?




Kommentarer
Postat av: Amir

Så sant så. Något tips till mig som precis börjat blogga? Och är det om mina bilder behöver du inte säga något för jag är medveten om den dåliga kvalitén hehe.. måste använda mobilen nu när jag inte hittar laddaren till digitalkameran.

2007-10-19 @ 19:40:01
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0