Tvehövdad fisk

Hittade det här his Egoina, och kände genast att det var värt att tas upp i min blogg. I malmö har man hittat en fisk med två huvuden.

Inte ett huvud, inte tre huvuden utan med TVÅ huvuden. TVÅ! Den fisken lär ju ha ögon i nacken.

Undrar om den äter mer? Fler munnar att mätta, men bara en magsäck att fylla?

En biologisk sensation kallas det hela. Jag kan inte annat än hålla med. Fast jag är inte säker på det där med biologisk, det kan ju vara en alien. Är dom också biologiska kanske?

Här är den, den lilla varelsen som ska ta över jorden så att hans galaxkompisar kan använda den som ett motell som "rents by the hour" *. Det är min teori.

* "rents by the hour" = Hyr ut per timmer = alienhoror.


Kommentarer
Postat av: Johan

Men du Ingeborg.. min teori är följande angående fisken med 1 mage och 2 munnar: Fisken äter mer för antagligen har den 2 små hjärnor som båda vill bli mätta. äter båda två samtidigt så känner inte hjärnorna av att den är mätt utan det blir liksom dubbel potion av mat. fisken kommer alltså äta ihjäl sig. Vad tror du?

2007-10-24 @ 14:14:02
URL: http://johankoski.blogg.se
Postat av: Jessica

En fisk med två huvuden??! Oj det måste vara en sensation för jorden, eller inte bara för jorden utan för hela universum.. -Hur har vi klarat oss på jorden så länge utan en fisk med två huvuden. ;P För det har ju aldrig fötts andra djur med två huvuden. :)

2007-10-24 @ 14:54:21
URL: http://pestflugan.blogg.se
Postat av: Beckis

Ojj, två huvuden?
konstigt :)

2007-10-24 @ 16:08:38
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0