Väckarklocka

Idag var jag tvungen att ställa väckarklockan för första gången på hur länge sen. Kändes inte så överdrivet bra om jag ska vara ärlig, men komma till jobbet i tid det måste jag, även om jag jobbar på en lördagmorgon. Behövde dock inte gå upp före åtta, men jag har vant mig vid att gå upp runt elva nu, så det var lite tungt.

Så är det ju lördag idag också, och då blir det ingen smoothie till frukost minsann. Nejsan, fullkornstoast med ost och marmelad och ett glas jos till det. Inte för att snacka skit om min smoothie, den är jättegod och mättande, men ibland vill man liksom tugga på morgonen.

Och då är det tur att lördagar finns!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5a/Oranges_and_orange_juice.jpg/250px-Oranges_and_orange_juice.jpg

Dessutom är jag stolt, för lilla jag har lyckats hålla mig från jos ända sen förra veckan. Vanligtvis är jag världens största josdrickare, men inte nu längre. Lagom är mitt nya måtto.... He he he...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0