Vet ni hur härligt det är...

att lyssna på musik på bussen?
The image ?http://www.vallentuna.se/images/content/NOTER.gif? cannot be displayed, because it contains errors.
Har inte kunnat göra det på väldans länge, men på väg hem från jobbet nu så åkte radion på. Det var underbart. Bussresorna går så mycket fortare när man kan lyssna på något. Har inte hunnit fylla den med musik än, men radio fungerar ju alltid. Känns så himla bra.

Jag gillar att lyssna på radio. Jag tycker det är avslappnande. Men det finns egentligen bara två kanaler jag lyssnar på. 106,7 Rockklassiker och P3. Det är de två bästa, och dem enda jag gillar att lyssna på.

På vägen hem idag blev det rockklassiker. Mycket härligt.

Gillar du att lyssna på radio och i så fall vilken kanal?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0