Järnspikar och smaskig dryck!

Gjorde nyss en sån där typisk Ingeborg-grejj. Jag skulle nämligen ha en körlektion vid två. Så jag var på körskolan vid två. Då kommer min körskollärare och frågar vem jag ska ha lektion med, för han ska ha snubben som sitter bredvid mig. Jag hade skrivit upp fel i almanackan. Det är imorgon jag har körlektion. Jag fick snällt traska hem igen. Fasiken!

Inget ont som inte för något gott med sig. Jag passade i alla fall på att gå till gymmet innan lektionen, där jag gjorde sit-ups tills jag nästan trodde jag skulle dö. Nä, så farligt var det inte, men jag kämpade på.

Så då kommer här ett litet tips från mig. När jag kommer ifrån gymmet/träningen brukar jag alltid vara lite hungrig, men inte måltidshungrig. Jag behöver ett mellanmål alltså, något så jag klarar mig tills nästa stora mål. Och jag har hittat det ultimata.

Oatlys ekologiska havredryck med smak av apelsin och havtorn. Snabb påfyllning när energireserverna tryter, och ett mycket bra alternativ till drickyoghurt. Massvis med C-vitamin, fibrer och utan tillsatt socker. Funkar rätt bra om man är törstig också. Dessutom är den helt vegansk.

The image ?http://www.vegankrubb.se/wp-content/uploads/Bild%20005.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0