Mysigt med nya tidningen!

Kände mig lite halvtrött och sådär i eftermiddags och bestämde mig för att mysa till det. Sådär som man gör. Satte mig bekvämt i sängen med stora feta jättekuddar bakom ryggen, och täcket över benen, och tog fram min nyinköpta tidning, som jag läser för första gången.

Snubblade över tidningen av en slump när jag surfade igår, gillade konceptet, och bestämde mig för att köpa ett exemplar.

   
      


Camino heter tidningen och är ett livsstilsmagasin för en smartare livsstil. Jag har alltså tillbringat min eftermiddag med intressanta artiklar om palmolja, utfiske, biobränsledebatten och olika synsätt och aspekter av det vi äter. Väldigt intressant måste jag säga. Kan defenitivt rekommendera er alla att läsa denna tidning.

Läs mer på deras hemsida, där jag även norpat bilden: www.caminomagasin.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0