Tänk på allt som slängs!



Det slängs så mycket onödigt.
Kommentarer
Postat av: anna

hej ingeborg.
Kul att du höll med mig i det som jag skrivit.
Ja jag kommer aldrig förstå den sortens människosyn elelr syn på systemet den nya regeringen o dess anhängare står för..jag begriper det inte..Och jag kan inte förstå hur en tjej inte kan kalla sig för feminist.
hoppas du har en bra dag! kram!

2007-09-02 @ 16:47:44
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Natha

det gör det verkligen :(

2007-09-02 @ 17:23:24
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe
Postat av: Fia

Jisses vad du knapprar på tangenterna då! Här händer det ingenting på typ en månad eller nått o sen bara smäller det och så har jag typ 5 inlägg att läsa ikapp. Och, mycket bra tankar och åsikter du har. Du får i alla fall mig att tänka. Måste ses snart åxå. Hitta en helg som Clara kan komma ner och träffa oss =) Puss på dig!

2007-09-03 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0