Bli vuxen

Här sitter jag i frankrike och försöker vara så ungdomlig jag kan. Leka av mig. Roa mig medan jag ännu är ung!

Och vet ni alla töntiga vuxen - komma hem till sverigegrejjer - som jag har gjort!?

  • Sökt till högskolan
  • Deklarerat (fast pappa gjorde det åt mig)
  • Mailat min gamla chef så jag hamnar på schemat igen i höst
Jag vet att det är saker man måste göra.

Men jag vill inte. Jag vill ha de gjorda åt mig. Jag vill bara slappna av och vara ung här. Inte tänka på framtiden.

Men så enkelt är inte livet.

Jaja, nu får jag både skatteåterbäring, ett jobb och en utbildning att gå till när jag kommer hem...
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Åh..jag ä likadan. Jag vill inte inse att man måste göra sånt däär trååkigt :S

2008-04-06 @ 09:57:16
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hillan

Jag är sån också. Vågar knappt tänka på den dagen man har fast jobb och ska deklarera och grejjer. Nä, jag vill vara som Peter Pan. Kramar

2008-04-06 @ 21:33:54
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0