En av mördarna är tagen.

Det här läste jag igårkväll innan jag gick och lade mig, och det kanske är en av anledningarna till att sömnen gick bra.

Fransk polis har nu fångat en av de män som de tror dödade min kamrat. De är inte helt säkra, låter det visserligen som i artikeln, men jag tänker att tidningar får ju aldrig veta lika mycket som polisen själva.

Han är tydligen dömd tidigare för diverse våldsbrott, därebland våldtäkt. Nu håller man på med DNA tester och tittar på övervakningsbilder från en automat.

Man tror dock att det var två som utförde dådet. Kroppen hittades indragen 100 m på en skogsväg, och man tror inte att den kan ha släpats så långt själv.

Om det är rätt person de har tagit så känner jag mig mycket tryggare. Jag hoppas att han även kan leda dem till sin kompanjon...

Här kan ni läsa vad DN skrivit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0