Farliga Paris

Så ni vet väl alla vid det här laget att jag kände den mördade kvinnan i Paris.

Att vi gått i samma gymnasieklass.

Och nu har ryktet om vem det är spridit sig där hemma också.

Jag har två kompisar, två gymnasiekompisar, som ska komma och hälsa på mig om två veckor. Biljetter är köpta och allting. Så händer det här.

Nu har en av dem dragit sig ut. Tycker att det verkar läskigt att åka till Paris. Har bestämt sig för att stanna hemma.

Och jag förstår henne. Visst gör jag det. Jag sitter ju här själv och är rädd som en liten räka.

Men jag blir ledsen. Jag ville träffa dem. Jag ville se att de mådde bra. Och jag ville kanske till och med kunna prata med dem om händelsen, då vi alla tre kände henne ungefär lika bra. Men det var inte ett måste, bara skönt att träffa kompisar, veta att de finns där.

Men det verkar som om en av dem fortfarande kommer trots allt. Det är skönt. Det ska bli kul!

Och på tisdag kommer ju Pappa och Ami också!
Kommentarer
Postat av: Kim

Fy vad tråkigt! Jag beklagar verkligen sorgen. Det är jättetungt när någon man känner dör på ett så fruktansvärt sätt :-(

2008-04-26 @ 21:39:13
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Lottisin

usch vad hemskt... jag beklagar! :(

2008-04-26 @ 22:40:37
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Hillan

Vad tråkigt att det inte vågar åka till Paris pga det. Men mord sker ju överallt, i alla miljöer tyvärr. Beklagar sorgen. Kram

2008-04-27 @ 23:14:05
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: PaxY

Usch då! Jag beklagar verkligen, och hoppas att mördarna får sina straff. Obehagligt med sånt där.

2008-04-29 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0