Happy Meal

I tisdags var första gången jag beställde ett Happy Meal på McDonalds på herrans massa år, så det kanske har förändrats, men såvitt jag minns så får man inte med en efterrätt.

Det får man i frankrike.

Man får:

En leksak
En liten hamburgare
En liten pommes frites
En liten dricka
En liten efterrätt

Brukar det vara så?

Hursomhelst är en av efterrätterna man kan välja på en Pom' potes. En kompott kallade barnen det för. En äppelkompott. Gott tänkte jag.

Sen så fick jag smaka. Det var helt vanlig jävla äppelmos. Sån jag har på gröten på mornarna.

Fransmän är allt bra knasiga...

http://www.strategies.fr/archives/images/1049/104904202_1p.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0