La defense

Så vad har jag gjort idag då?

Jag har shoppat serni. Skönt att spendera lite pengar ibland. Nu låter jag jättekapitalistisk, men det är inte så farligt. Visst, allt jag köpte var inte saker som jag skulle dött utan, men det är saker jag behöver/kommer behöva.

Jag är annars inte så matrialistisk av mig. Saker är faktiskt inte så viktigt för mig. Dator, telefon, tv och kläder, har jag det så att jag klarar mig så har jag mitt på det torra sedan. Och mat förstås...

Hursomhelst. Huvudanledningen till att jag åkte och shoppade är att min pappa och ami kommer hit på tisdag. Woohoo! Ska bli jättekul för jag har faktiskt saknat dom en massa.

Pappa fyllde år för en dryg månad sedan, och Ami fyller år om en dryg månad, och för att slippa fraktkostnader ska de båda få sina presenter när de kommer hit.

Så jag var och köpte presenter till dem! Kan inte skriva vad det blev nu, eftersom de kanske läser här, men det kommer nog senare. Sen köptes det lite saker till mig också.

Jag köpte:

  • Strumpor (behövde verkligen det)
  • Ett linne, som man kan ha under kläder, behövde jag också.
  • En ny handväska, den gamla börjar gå sönder.
  • 2 st t-shirts från wwf via Pimkie (typ fransk hm fast lite sämre).
Är väldigt stolt över mina t-shirts jag köpte, där en del av det jag betalade gick till WWF, en mycket bra organisation.

Såhär såg den första ut:
image146


Såhär ser den andra ut, bara det att trycket är mycket mer rosa än vad det ser ut:

image147

Kommentarer
Postat av: Hillan

Jag gillar de där tröjorna :) Kram

2008-04-25 @ 21:39:39
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0