Matilda ska åka

Snyft. Imorgon åker Matilda hem till Sverige.

Och hon är en av de tjejerna som jag lärt känna bäst här, och hon bor precis bredvid mig.

Istället kommer en 30-årig finska. Henne kommer jag säkert vilja promenera med om nätterna. Eller inte...

Hursomhelst var vi på La Perle i tisdags kväll för att säga hejdå till Matilda.
Det var alltså på väg hem från det som Jenny blev slagen på tåget (läs ett inlägg ner).

Inte bara chillade vi och drack äckligt, men rätt billigt vin. Matilda hade också med sig alla saker som hon inte får plats med i sin resväska.

Så jag norpade åt mig:

  • 2 svarta klänningar
  • ett par tights
  • en vit polotröja
Sen bestämde jag och Matilda oss för att ta en promenad igårkväll. Och så kom hon över med en ny stor påse och undrade om jag ville ha något.

Det blev ytterligare:
  • 2 svarta klänningar 
Nu behöver jag inte shoppa på ett tag, och billigt blev det. Helt gratis faktiskt.

Så inte nog med att jag fick en vän när jag träffade Matilda. Jag fick en jäkla massa gratis kläder också.

Ni ser, vänskap lönar sig!

Haha, nä jag skojjar bara, Matilda, du är så jäkla go, och kommer bli så jäkla saknad!
Kommentarer
Postat av: Hillan

Jag det är en del som tror att jag är vegan pga min mjökallergi, plus att jag inte äter så mycket kött. Äter rätt så mycket vegetariskt faktiskt. Kramar

2008-04-10 @ 20:21:49
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: EgoElin

haha jag vet. skitbra ju =)
Åhh..jag blir så arg när jag läser inlägget längre neeer här..om killen som sloooog. vart ä världen på väg egentligen?

2008-04-10 @ 21:28:26
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0