Självklart var även jag tvungen att springa ut i ett snöigt paris.

Det är ju första snön jag får för i år, om man bortser från den lilla snön jag fick pulsa i på vägen till bilen samma morgon som jag åkte till Paris, och lämnade sverige.

Som en sann svensk måste man då ut och dansa i snön. Fånga den i händerna. Få den i håret. Stora droppar smält snö som rinner längs kinderna. Fingrar som tappar känseln. Den kalla snön mor den varma huden.

Ser ni. Jag blir så lyrisk att jag nästan blir poetisk.

Såhär såg jag i alla fall ut efter att ha dansat runt med ella i snön ett par minuter.

image124

Jag ser bara lite dum ut på bilden. Men fokusera på mina ögon. De blev knallblå. Fint, om jag får säga det själv, för i vanliga fall ser de rätt gråa ut.

För övrigt måste jag tillägga att jag för två dagar sedan satt ute på samma plats som denna bild är tagen i enbart jeans och t-shirt och fikade. Och jag frös bara lite grann.
Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jäklars va blå dom blev. Suuperfint =)
Haha jag vet..jag gör inte så värst mycke galet jag inte ;)

2008-04-06 @ 20:02:48
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0