Vad jag gjorde i onsdags

Igår alltså.

Inte mycket.

Lyckades inte somna förrän framåt 4-5 tiden på morgonen, och försökte sova så länge det gick på morgonen för att uppväga. Men jag var ändå uppe vid tio.

Passade på att ta ett långt varmt bad medan de fortfarande var hemma och kunde hjälpa mig om jag ramlade i duschen.

Sen åkte dem. En stund hade jag panik över att vara ensam, och jag brukar i vanliga fall gilla att vara ensam, men det har blivit bättre med tiden.

Åkte  och handlade mat jag tänkte äta under veckan. Det blev typ 75 Euro. Fan vet vad jag ska äta.

Sedan åkte jag bara hem och var hemma resten av kvällen. Kollade på film, åt massa chips och choklad, försökte äta bort ångesten som tryckte i bakhuvudet, pratade länge i telefon med min pojkvän.

Efter att jag släckt lampan tog det mig faktiskt bara en timme att somna. Innan allt det här somnade jag hur lätt som helst. Igår låg jag och läste tills mina ögon var så trötta att jag inte orkade hålla dem uppe så länge att jag kunde läsa en hel mening. Då släckte jag, och då kom rädslan. Men den övervanns som sagt på en timme, vilket är bra.
Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag vet faktiskt inte, men det verkar vara en väldigt annorlunda religion iaf =)

2008-04-24 @ 19:12:17
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0