Bonne Matin!

God morgon på er allihopa!

Inatt var jag tydligen trött, för jag sov i elva timmar. Vet inte hur det gick till eller nåt, men i elva timmar sov jag.

Nu har jag i alla fall precis druckit upp min proteinsmoothie, körde på samma recept som igår. Tyvärr var det slut på krossade linfrön, så jag tog hela och det var ingen hit. Dem var lite förstora för att man skulle kunna dricka smothien utan att de irriterade, så man fick sitta och tugga på dem i alla fall. Men man får ju i sig massa nyttigheter med dem!

Hade planerat på en promenad efter frukosten, men det har börjat ösregna nu. Röta, måste jag säga. Jag vill inte så gärna promenera i regnet. Kanske kan promenera efter, då är alltid luften så fräsch och luktar så gott. Men å andra sidan så blir man blöt, jag måste typ promenera i gummistövlar.

*Pling* Dagens I-landsproblem.

Ja, det är verkligen synd om mig.

Såna här morgnar pysslar jag bland annat med sånt här:

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Okej! ;) Ja det får jag väl göra då. Puss

2008-08-17 @ 13:51:55
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0