Dagens idag.

Idag blir en lugn dag. På gott och ont.

Har tillbringat morgonen med att sova ut. Det var skönt, må ni tro!

Tror att jag ska åka och simma med Jenny i eftermiddag, om vi hinner. Hoppas det, för det vore skönt!

Kvällen däremot är den jobbigast delen.

Jag ska vara barnvakt.
Föräldrarna frågade i typ måndags om jag kunde tänka mig att sitta barnvakt på lördag, eftersom de frågat mamie så många gånger och inte vill fråga igen nu.

Jag ville vara snäll så jag sa ja.
Tänkte att jag kunde festa på fredagen istället, och att det kunde vara skönt med en kväll hemma. Två minuter senare fick jag en inbjudan till en fest på fredag. Två av mina Pariskomisar fyller år, och ska ha åttiotalsfest. Kommer bli en jädra hejdundrande fest.

Som jag inte kan gå på!

Och jag som redan ägde leopardprickiga tights och en bowie t-shirt. Jag hade varit snyggast där!

The image ?http://butik.skrattkammarn.se/images/donna%20copy.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.

Som tur är kommer det nog fler fester. Dessutom har folk kameror, så jag kan se hur alla såg ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0