En lång dag!

Men en rolig dag. Jag var helt inställd på shopping och hade massa pengar med mig. Men särskilt mycket köpte jag inte...

Ett par strumpbyxor och en handkräm. Det var allt!

Är stolt över mig själv för att jag inte köpte en massa dumt krafs!

Så fick jag se le Printemps och Lafayette också!

Inte direkt vår prisklass, fast på nedervåningen av lafayette, den så kallade ungdomsavdelningen, var priserna bättre och kläderna snyggare.

http://france-for-visitors.com/images/large/magazin-galeries-lafayette-inside.jpg

Såhär ser det ut i lafayette, fast ännu maffigare. Jättevackert tak verkligen, helt fantastiskt. Och stort och pampigt och fancy. Otroligt!

Bilden är inte min, men nu har jag också bilder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0