En riktig proteinbomb!

Japp, ikväll kände jag för en riktig proteinbomb. Så det blev det också!

En omellet fylld med tomat, bönor och ost. Serverad med en avocado.

Det var supergott!

The image ?http://www.anrell.nu/kokbok/agg/omelett_rakstuvning_b.jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Det är inte min omelett på bilden. Men det hade kunnat vara det. Om jag hade kommit på den ädla konsten med hur man får en omelett hel. Tror dock att det kan ha att göra med att jag alltid har lite ägg och mycket grönsaker och så i. Det är ju den godaste delen!

Nu är jag mätt som en tok, tur att träningen inte börjar på 2 ½ timme.

Det är lite jobbigt att jag måste äta så tidigt innan dock. Egentligen tänkte jag göra mat som jag bara kunde värma upp lite senare, men en omelett är ju godast färsk, så det blev så.

Annars måste jag från det att barnen kommer hem, vilket är nu, hinna göra läxor med dem, få i dem mellis, se till att de gör allt de ska, byta om och göra mig i ordning. På två timmar, och eftersom att den första timmen blir upptagen av barnen, och att jag inte vill äta för nära träningen, så har jag inte tid att laga mat under den perioden.

Äta kan jag dock göra, medan barnen käkar mellis. Det funkar också!

Snart är mitt utvecklingssamtal... Pirrigt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, din inspiration till vadå om man får fråga..? :P

Men visst är det väl bara Simpsonsfilmen som finns på svenska..?
Men de där barnen du passar, de kan franska helt och hållet eller?

Vad tränar du förresten?

2008-02-18 @ 19:06:58
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Hillan

Låter som en jäkligt god omelett :)

2008-02-18 @ 19:40:13
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0