En till blondinbild!

Vad konstig min frisyr ser ut på den här bilden.

Kan ju i alla fall meddela att jag står i kåken (vår scoutlokal) med juniorskjortan på mig. Haha, juniorskjortan alltså, den har blivit till värsta interna skämtet!

Åh, jag blir så sugen på att färga håret när jag ser de här bilderna! Jag gillar ju mitt svarta hår, men utväxten börjar bli lång, och det är snarare mörkbrunt en svart numera. Problemet är att jag inte har råd att färga hos frisör, och om jag färgar hemma så blir jag nog tvungen att färga över min blonda slinga.

Men det kanske är värt det, vad tror ni?

Skulle nog färga det mörkbrunt i så fall, så att jag kan börja gå tillbaks till något som liknar min riktiga färg. Kan lägga upp en bild på den färgen strax, jag hade den en stund emellan det blonda och det svarta, om någon minns.


image39

Vad kul det är att kolla igenom alla gamla bilder. Även om bloggen inte ens funnits i ett år så finns det ju en del att hämta ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0