Färgexempel

På den här bilden ser man den färgen jag funderar på att gå tillbaka till:

image74

På den här bilden ser man hur mitt hår ser ut nu, i färgerna i alla fall, inte frisyren, för nu är den så lång och ful, så den vågar jag inte visa:

image83

Svart är iof också jäkligt snyggt, men är lite rädd att det ser ut som en hjälm, nu när jag inte har långt hår längre...

Vad tror ni, kan jag färga över slingan?

Svart eller brunt?

Ett tag funderade jag på att slå in slingan i folie innan jag färgade, men jag har färgat hemma tillräckligt många gånger för att veta att även om man lyckas vid färgningen, så räcker det med att tvätta håret en gång för att slingan ska bli aldeles grådaskig. Och det känns ju inte så lockande...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0