Hur man gör barn nöjda

Barnen var verkligen jättesnälla, och det blev inga problem alls.

Först gjorde jag köttbullar med lingonsylt och potatismos åt dem. Jenny hjälpte mig, hon åt middag här, sen åkte hon till festen och kom tillbaks på natten och sov här. Hon bor ju inte vid nån station så...

Alla barnen åt av allt! Framsteg!

Sen var det gummibjörnar, marabouchoklad och chips framför simpsonsfilmen. Den minsta fick jag gå upp och lägga mitt i filmen, och läsa en bok för. Mellangrabben gick och lade sig själv när filmen var slut, och jag och den äldsta stannade uppe och kollade på några avsnitt från Simpsonserien.

Jag tror att både jag och barnen var nöjda med kvällen.

Dock gick de två yngsta och lade sig i föräldrarnas säng, de sa att de fick det, och när föräldrarna kom hem så låg jag och sov. så vi får väl se om det var galet av mig, men barnen blev i alla fall glada av att få sova där, så det blev ju lättare igårkväll.

Hur man gör barn glada = http://livefromsweden.files.wordpress.com/2006/09/kottbullar.jpg  +   The image ?http://www.simpsonsweb.com/promo-card/movie_poster_16.png? cannot be displayed, because it contains errors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0