Kvällen!

Kvällen igår var väldigt intressant, men även rolig.

Trots att vi inte var ute till sex.

Vi började hos Amie, förfestade där, vilket var väldigt trevligt sådär som förfester nästan aldrig är.

Sedan drog vi till ett ställe som heter Truskel.
Egentligen hade vi tänkt en social club i montmartre, men det var asmycket i inträde där. Så det blev truskel. Sjukt mycket folk, mest skabb.

En helt okänd människa kom fram och sa att han älskade mig och sen kysste han mig på pannan.
Det var lite lustigt.

Eftersom det var så mycket skabb och äckliga människor, som han över, där, så drog vi nån gång efter tre. Nattbussen gick vid fyra, så kvart i fem var jag nog hemma ungefär.

Ganska helkväll det med!

Och jag hade faktiskt roligt!
Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, skabb?? Och komma hem kvart i fem på morgon, jag förstår inte hur du orkar!? Själv är jag halvdöd vid halv tre på nätterna efter en utekväll.

Ja jag kan tänka mig att man börjar sakna såna "vardagliga" saker som semlor, när man är utomlands..! När jag var i Italien var det ju jättegott i början, all mat där. Men de sista dagarna åt jag nästan ingenting för var så otroligt less på maten! Vi körde ju budget och kunde ju inte köpa den fantastiska mat de har där som alla pratar om, utan det blev pizza och pasta och mozarella för hela slanten. Var så underbart när vi kom tillbaka till Sverige och fick äta hårdbröd, leverpastej, kaviar, svensk ost, messmör och allt..!

Så de har IKEA? Serverar de svensk mat där eller?

2008-02-09 @ 12:29:57
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0