La defense!

Där har jag tillbringat min dag.
http://www.pele.org/shop/GrandeArcheArcheLaDefense10A_500.jpg
Där finns ett stort shoppingcenter förstår ni.

Och den nya triumfbågen, som numer räknas som ett av paris större monument och turistattraktioner.


Jag såg båda!

Blev lite saker köpta också!

En snygg liten jeanskjol på hm av alla ställen. Skitsnygg, men man får se upp men vad man har till, annars finns det risk för mycket visning av hud!

Och en helsvart och en helvit t-shirt. Och ett svart linne. Inte så roliga saker kanske, men dock saker som behövs i min garderob. Som jag kan ha under tröjor, och skortor och klänningar och sånt liksom. Basplagg helt enkelt!

Det var verkligen något jag behövde, plus att jag hittade dem billigt, så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0