Min helg!

En snabbgenomgång då.

Igår kände jag mig som sagt lite halvkrasslig, och var bara hemma hela dagen. Det var precis vad jag behövde, bara ta det lugnt, titta på film, stressa ner och koppla av.

Idag mådde jag mycket bättre.

Så jag åkte in till stan med Jenny, och åkte till Marais, de judiska kvarteren, där det är öppet på söndagar, och kollade runt. Åt en supergod falafel, som faktiskt hade hummus i sig. Och sen gick vi omkring kring hallarna ett tag, och drack en kaffe på starbucks.

Sen åkte vi hem till Jenny och käkade middag och såg på Moulin Rouge. Den är inte så bra.

Nu är jag hemma i alla fall, och förbereder mig inför imorgon, då jag ska åka och bada med ella, och vara barnvakt hela dagen. Men det ska nog gå bra.
Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas du får en bra vecka :-)

2008-02-24 @ 23:29:47
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas verkligen du inte blir mer sjuk..dä ä ju ingen höjdare :S Men plaska i baadet är ju kul =)

2008-02-25 @ 11:19:32
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0