Min konstiga dröm!

Inatt drömde jag en mycket konstig dröm.

Jag var på fest med mina kompisar. En hemmafest, med jättemycket folk. Vi satt typ bara och hängde.

Då kommer det fram en okänd snubbe och tycker att jag ska hänga med hans kompisar istället. så jag går dit. Jag blir utmanad på c
shottävling av hans kompis.

Den går till så här. Vi har en mugg med massa lappar i. Man ska dra en lapp. På lappen står en utmaning eller uppgift. Om man klarar den får man ta två shots. Om inte, får man ta en ny lapp. Och vi har kanske 20 shots var som vi ska få ner. Den som är klar först vinner.

Men... saken är den att shotsen är inte riktiga shots. Det är träklossar. Cylinderformade träklossar i fina färger, såna som barn leker med. Så jag satt i min dröm och svalde träklossar.

http://www.teckenhatten.com/images/klossar.JPG

Som den röda klossen i mitten var dom, mina "shots".

Vad tror ni det betyder?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du ska sluta dricka?

2008-02-13 @ 11:15:34
Postat av: Kim

okej, vad spännande. :) nej precis inte så lätt att bara dra iväg när man har djur, rider du också?

2008-02-13 @ 11:24:42
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Maria

fan vad ont det måste gjort att äta träklossar!!

2008-02-17 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0