Min morgondag!

Imorgon blir det nog inte så mycket bloggande för min del. Har massa att göra.

Först är det, precis som alla andra måndagar, så att jag skjutsar barnen till skolan, och därefter åker jag till franska. Sedan tillbaks till skolan och äter minstingen. Sedan brukar jag åka hem, men inte imorgon, för då ska jag hem till Anna för en fika. Sen ska jag hämta barnen på skolan, och då åker vi hem. Sedan ska jag dock iväg igen, för jag ska till friskis och svettis.

Kommer bli en påfrestande, men rolig dag!

Får se om jag hinner blogga alls, men annars vet ni ju vad jag gör nu.

Appropå salamandrar, Jag har tänkt på att det verkar som om många serier bara slutat sändas nu, och det är ju konstigt om alla serier har slut på säsongen precis nu. Hörde något rykte om strejk i LA, men vet inget om det.

Någon som vet?
Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker precis tvärtom, efter lite vin i kroppen blir jag jättetrött och somnar i nåt hörn nånstans.. :P
Ja jag kan tänka mig man saknar hårdbröd och kaviar när man är utomlands en längre tid!

Ja alltså det har ju varit strejk bland manusförfattarna i USA, men den började väl redan innan nyår och jag tror den är över nu..

2008-02-11 @ 07:56:23
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Kim

vad bra tjejen! :) har du börjat jobba som barnflicka?

2008-02-11 @ 10:21:12
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Clara

jadå självklart har lilla jag koll på hollywood ;) Filmgalen som man är. Det är nämligen så att manusförfattarna i Hollywood strejkar för att de anser att de inte får tillräckligt betalt för vad de gör, att de inte får tillräckligt mycket av serierna eller filmernas vinster. Så därför blir det så att serierna helt plötsligt slutar gå, pga att det inte finns fler avsnitt att sända helt enkelt, eftersom man inte kan spela in nya eftersom det inte finns några manus.

Kramar i massor :D

2008-02-11 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0