Tittade igenom gamla bilder...

...Och hittade den här gamla bilden. Tror att den är tagen sommaren 06, hjälp vad det var länge sen.

Och snacka om att jag hade en annan frisyr. Ibland saknar jag mitt platinablonda svall, men jag fick det ju aldrig fullt så blont som jag ville ha det. Jag ville ju ha det riktigt vitblont, så jag såg ut som en galen vetenskapsman eller nåt.

Men nu är det svart! Fast jag har ju en blond slinga förstås.


image7

Jag undrar föresten varför det hänger en kapsylöppnare i håret på mig...?
Kommentarer
Postat av: Laaarsson

jaoo får testa det där någon dag då =) Annars är det riktigt gott att lägga i blockchokladbitar !

jag tycker absolut du ska ha svart hår MED slingan,
men färga den lite rött eller nånting istället ;)
Iofs var det blonda snyggt det med. Usch visst öär det jobbigt att behöva bestämma sig för EN grej bara!

2008-02-20 @ 10:05:59
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0