Tjo!

Wow!

Jag trodde ju att jag skulle få sovmorgon idag, inte till 11 kanske, men att ungen åtminstone inte skulle upp före åtta-niotiden.

Tjo, så fel jag hade.
Klockan sju fick jag gå upp, precis som vanligt. Hon sover längre än så på helgerna, elakt av henne.

Så klockan sju imorse så satt jag och spelade ett spel. Och försökte få henne att förstå varför vi inte kunde åka till badhuset riktgt än, då det ju fortfarande var 3 timmar kvar tills de öppnade.

Jag var tvungen att underhålla en tjatande Ella i tre timmar innan vi kunde åka. Men det gick bra. En lyxfrukost, några avsnitt av Simpsons (på franska såklart), och lite spel. Och sen kunde vi packa och fara iväg.

Ca en och en halv timme var vi i badhuset. Vilket är rätt länge med tanke på att allt som fanns där var en knökfull fyrkantig bassäng, utan leksaker eller nåt. Vi lånade en boll av en bebis en stund, och plaskade runt där.

Det fanns ju dock en stor bassäng där också, 50m bassäng, där jag hade velat simma, men eftersom Ella inte kan simma än, utan går i simskola, så måste vi ju vara där hon bottnade hela tiden.

Nu är vi i alla fall hemma, och jag har tvingat i henne pasta med tomat och kikärtssås, och duschat och tvättat hennes hår. Så hon inte är så klorig längre.

Då var bara halva dagen kvar då... Förslag på vad man kan göra?
Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja tur i kärlek är bättre :D

2008-02-25 @ 20:25:36
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0