Eventfull!

Har varit och gjort klart allt jobb för idag, så nu är jag ledig tills imorgon bitti.

Först måste jag hämta barnen på skolan, köra hem dom, ge dem mellis och se till att det gör sina läxor. Sen bara underhålla dem tills föräldrarna kommer hem.

Idag var det dock extra lätt eftersom Stephane redan var hemma.

Vi hade dock ett litet missöde. Lilltjejen, som bara är 6 år, fick en monstersticka i foten. Jag skojjar inte, det var ett halvt barr, minst. Stor och tjock. Och som hon skrek.

Först försökte pappa få ut den. Skrik och gråt.

Sen försökte hon få ut den.
Skrik och gråt

Sen försökte Pappa få ut den.
Skrik och bråk.

Sen försökte Ingeborg få ut den.
Tyst, lugnt och den kom ut på första försöket.

Jag är fan bäst.

Men det var en jälöa sticka, jag förstår att hon skrek. Djupt satt den också.

The image ?http://www.diabetolognytt.se/detta_nummer3-01/bilder/FOT2.JPG? cannot be displayed, because it contains errors.


Här är en äcklig bild på nåns fot, som jag hittade på google. Tyckte den passade här.
Kommentarer
Postat av: olivia

hehe, ja ;)

2008-01-08 @ 19:06:14
URL: http://olgamandussa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0