Frankrike närmar sig...

3 dagar kvar. Det känns i magen om jag säger så. På söndag smäller det...

Var i något köpcenter på skånska landsbygden, samt i Ystad idag för att fixa det absolut sista.

Köpte en Skitsnygg ullkappa på Lindex av alla ställen. Ville ha en juste kappa nu när jag ska till frankrike, eftersom den enda jackan jag har, bortsett från sommarjackan, är för varm i alla grader över -10. Så då kan jag lämna vinterjackan hemma.

Dessutom var den nedsatt från 1000 till 500.
Det var ju inte jobbigt direkt.

I ystad köpte jag ett par vantar, eftersom jag höll på att frysa ihjäl. Så växlade jag pengar till Euro också, så jag har något att leva på innan min första lön.

Ett litet hemapotek har också införskaffats. Det innehåller bara 4 saker. Ipren, Resorb, Nässprej och diarrémedecin. Inte för att jag förväntar att få diarré, men min mor tror att jag kommer få det.

Så här kan det kanske bli för mig i frankrike... Men det hoppas jag inte... Jag planerar att jobba med kläderna på...

http://www.seriesam.com/p2/au_pair_girls_78.jpg


(Ja, jag är medveten om att jag gör reklam för porr. Jag är även medveten om att jag inte alls gillar porr. Till råga på allt är jag ytterst medveten om att jag har dålig humor, och finner detta mycket roande.)
Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Din design är perfekt alltså! :)

2008-01-03 @ 19:44:15
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0