Halloumi!

ÅÅh! Ni anar inte hur sugen jag är på halloumi.

Det måste ju vara en av de godaste sakerna nånsin, tillsammans med gryta med ris, choklad och sparris. Och papadams.

Men idag är det halloumi jag vill ha.

Men eftersom jag är i frankrike går det inte att få tag på.

Trodde det skulle göra det, det kommer ju från Cypern, så jag tänkte liksom "sydeuropa som sydeuropa". Men tji fixk jag.

Försökte till och med fråga i affären förut, men fick bara konstiga blickar till svar.

Jag är så sugen på en härlig sallad med stekt/grillad halloumi. Eller kanske halloumi med hummus och lite kebabinspirerat? Eller hur låter det inte med potatis, halloumi och en citronsås?

Jag vill ha!
Jag måste hitta en affär som säljer halloumi.

http://shelikesherfood.files.wordpress.com/2007/08/halloumi-chorizo-lettuce.jpg
Kommentarer
Postat av: Hillan

Konstigt att de inte har halloumiost, det är ju asgott ;) Kramar

2008-01-16 @ 12:19:29
URL: http://hillansplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0