Hej Hopp!

Kvällen blev aaaskul!!

Först kom Jenny hit och så drack vi lite champagne med våra världföräldrar, och så.

Sen mötte vi upp matilda och tog tåget in till paris, och tunnelbanan till hennes kompis.

Hon bodde i ett sånt, "servant-room" Ett litet rum i en korridor på baksidan av ett hus. Man var tvungen att gå upp för 8 trappor för att komma dit, och så fick man gå på toa i korridoren, och behövde en skiftnyckel för att tvätta händerna.

Där satt vi i alla fall och snackade massa och drack vin. Vi var väl ungefär 10 personer sammanlagt, så det var många nya kompisar där som jag verkligen hoppas på att få träffa igen.

Sen gick vi i alla fall vidare till ett ställe som hette showcase. Vi var där vid ett tiden, och stannade till halv fyra kanske. Svindyrt ställe. 10 euro för ett glas vin, och då var det äckligt vin. Men men, de hade feta dansgolv med juste musik. Ingen RnB eller sånt skit utan techno, house och annan dunka dunka. Men det var bra dunka dunka, de hade en astuff DJ.

Min kompis blev dock av med sin plånbok där hon hade körkortet och allting i, så det var det negativa av kvällen. Stackarn, undrar vad hon ska göra utan körkort. Man behöver det verkligen i vårt "yrke".

Vid fyra gick en nattbuss hem, från triumfbågen, så vi gick dit, Det var gångavstånd från klubben, tog kanske 20 minuter att gå, och mina fötter höll på att döda mig. Jag hade ju klackar...

Vid fem var vi i alla fall hemma, och då föll vi ner i våra sängar, jag och Jenny.

Försöker lägga till en bild, men det funkar inte. Det kanske kommer en sen, om blogg.se vill vara så vänliga att de tillåter mig att ha bilder...

Kommentarer
Postat av: Hillan

Det låter som en askul kväll :) Kram

2008-01-12 @ 22:41:43
URL: http://hillansplace.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hehe låter iaf som n i haft kul :D

2008-01-12 @ 23:35:05
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0