Om jag får gissa är detta det sista...

Det sista jag hinner skriva i sverige. Om 12 timmar är jag på Kastrups flygplats, och om 24 vet jag inte vad jag gör. Sover kanske? Tittar på TV med familjen? Någonting helt annat?

Jag är helt otroligt nervös. Vet inte hur jag ska kunna sova i natt.

Men ändå är jag lugn. Nervös, men inte rädd. Än i alla fall... Och mycket mindre nervös än vad jag trodde jag skulle vara.

Nej, som sagt, jag vet inte när jag kan blogga nästa gång, men det blir från frankrike. När jag får chansen. Lovar verkligen att berätta för er vad som händer och fötter där nere.

Ha det så bra i kalla gamla Sverige!

I'm off!
Kommentarer
Postat av: PaxY

Oj, hej, ursäkta att jag missade din kommentar, som du skrev i nåt skede för länge sen. :P
Ha en trevlig resa!

2008-01-05 @ 22:53:59
URL: http://paxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0