Sömnen blir lidande...

När jag blir nervös och stressad blir min sömn lidande. Jag får svårare att somna, vaknar tidigare, drömmer mardrömmar, vaknar till och från genom hela natten. Det är riktigt jobbigt.

De senaste två nätterna har det varit så, och om jag får gissa kommer jag nog få leva med det ett par nätter till. Två nätter kvar tills jag åker. Även om jag blir mer och mer exalterad, så blir jag även mer och mer nervös. Och som sagt, då sover jag dåligt.

Inatt drömde jag att jag blev jagad av vargar. Vaknade helt kallsvettig, anfådd och med en relativt hög puls. Efter en stund lyckades jag somna om, men då kom vargarna också tillbaks.

Det var såhär min vildsvinsfobi började...

Jag känner tydligt att det här tillfället kräver lite ORUP!





Har man haft en mardröm så måste man faktiskt lyssna lite på Orup. Det står i lagen. Åtminstone om man vill att mardrömmen ska fortsätta...
Kommentarer
Postat av: Elin

iiih..dä ä värsta spännande dä här mä din resa å
allt..=)

2008-01-04 @ 14:06:40
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Beckis

Svar: Haha, aa och se till så att man kómmer ihåg dem också :) glömde vad jag hade 2007 hehe

2008-01-04 @ 15:02:41
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0