Telefonen!

Måste prata om min kära telefon också.

För jag tänkte nämligen stänga av den, idag eller imorgon. Abbonemanget alltså.

På tele2 säger dom att man kan söva telefonen i ett halvår, så det vill jag göra. Palla betala räkningar för en oanvänd telefon.

Jag har dock en fransk telefon.

Om nån vill ha nummret, så skriv här eller på msn, eller ett mail eller nåt, så ska jag avgöra om du är värdig mitt telefonnummer.

Mitt svenska nummer kommer fortfarande tillhöra mig. Det kommer återigen fungera när jag kommer hem i sommar.

Bra va?
Kommentarer
Postat av: Beckis

svar: aa, jag vet att man kan testa koksalts lösning och vi har en sån grej, men jag vågar inte använda den :/

bor du inte i sverige?

2008-01-13 @ 16:14:30
URL: http://becccaboo.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hahah öö ja, detvar nog på tiden innan jag dött av alkoförgiftning.. Men uch så svårt och tråkigt det är :( buuhuuu

2008-01-13 @ 17:05:16
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0