Wow. Segheten har hållt i sig...

... Men nu går det bra igen! hurra!

Har haft en himla bra dag idag. Gick upp och hjälpte till med att göra i ordning barnen, skjutsade dem till skolan, och det var ingen trafik nästan så det gick jättefort.

Sen hem, och fixa lunch till ella. Tog risresterna från igår och gjorde bönbiffar och en citronsås till det. Men råkade ha i för mycket citron så den gillade hon inte, och bönbiffarna var sådär. Då var latmaskfödan pasta med pesto som hon fick igår mycket godare. Men riset och tomaterna slank i alla fall ner!

När jag kom hem var Stephane redan hemma, så jag fick ledigt resten av eftermiddagen. Så jag har sovit lite, chillat lite, duschat lite osv.

Ikväll ska jag nämligen göra paris som man säger. Träffade en svensk tjej som bor längre ner på gatan och också är au pair, och som skulle ut med en massa kompisar ikväll. Hon bjöd med mig och Jenny, så det kommer bli superduper kul.

Trots att jag är jättetrött så kommer det bli kul.

Tur att jag bor typ två minuter från en tågstation. Slipper oroa sig för saker som att inte komma hem, eller att behöva vara nykter för att komma hem. Stackars jenny måste sova hos mig, eller tjejen nere på gatan inatt, för hon bor inte vid en tågstation.

Men men...

Nu kommer ungarna hem så jag ska käka mellis med dem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0