Äckligaste frukosten

Ush vilken pärs det var att äta frukost idag.

Gick ner på nedervåningen och fick se en av min mammas katter leka med en liten mus. Och sen hittade jag rester av en liten fågel på golvet.

Medan jag gör frukosten, så hör ja hur hon tuggar på ben, hur musen långsamt slinker ner i katten.

Halväcklad sätter jag mig för att äta frukost.

Då kommer katten vandrandes, sätter sig två meter ifrån mig och spyr upp musen igen.

Jag tog min frukost och gick. Stirrade på den i 15 minuter innan jag lyckades börja äta igen, och tro mig, jag är fortfarande lite halvillamående. Den uppspydda hela musrumpan var bland det värsta jag sett.

Här är den bild på katten när hon slukar musen från början. Japp, jag tog bilder, that's right.


Hur var er morgon?
Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Äckliga katt!

2008-07-25 @ 19:59:54
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0