Blogga Blogga Blogga

Hade tänkt åka in och gå på teater idag. Ha en lugn kväll hemma hos theo, och mysa med honom när han kom hem från jobbet.

Men jag hade blandat ihop datumen, som jag så ofta gör. Så det var ingen teater idag. Det är nästa fredag.

Och familjen är inte hemma, så jag kan lika gärna ha en lugn kväll här. Då får jag visserligen inte mysa, men jag får i alla fall ett extra dopp i östersjön!

Hursomhelst så innebär det att jag ska vara hemma själv hela kvällen, och kan tillbringa hela kvällen framför datorn. Och då kan jag passa på att göra något åt mitt dåliga bloggsamvete/bloggabstinens.

Vänta er en bloggbomb!

http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/3/3b/300px-Classic_time_bomb.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0