Bonjour

Det blir inte så bra med uppdateringen. Mesta delen av tiden är jag hos Theo, det är så skönt för att han bor mitt i stan. Och där har jag inte tillgång till dator på samma sätt.

När jag väl kommer hem, så har internet fått damp. Det är sjukt långsamt. Tar över 10 minuter att ladda en sida. Det hela är mycket jobbigt.

Men det är skönt att vara hemma ibland. Bor ju ut mot skärgården till, så då kan jag passa på att bada, sola och njuta av svensk sommar på ett helt annat sätt.

Och så kan jag tvätta förstås. Mycket viktigt att tvätta ibland.


Kommentarer
Postat av: EgoElin

dä ä faktiskt lite svåårt å hinna mä å blogga såhär på sommarn..dä finns så mycke annat å gööra :D

2008-07-25 @ 10:41:11
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0