Flyga

Fick just veta att jag ska flyga upp till stockholm på tisdag.

För er som inte visste det är jag alltså hos min mor i skåne just nu, där jag mellanlandar mellan Paris och Stockholm, där jag ju bor i vanliga fall.'

Så att jag skulle åka på tisdag var ingen överraskning. Att jag skulle flyga var det. Jag trodde jag skulle åka tåg.

Det jobbiga med det hela är att jag har så sjukt mycket packning här. Dels har jag tre fulla kassar med saker, som jag hade lagt i mammas bil för att få hem, när hon och Patrik var och hälsade på mig i Frankrike. Sen har jag två kassar med saker som jag lämnade kvar här i julas innan jag åkte till frankrike. Sen har jag min stora väska som jag kom med på flyget idag, min datorväska (med alla elektronikprylar) och min handväska (som även den innehåller kläder för att jag skulle få med mig allt. Min stora väska vägde på vägen hit över 20 kg, och jag hade alltså 2 handbaggage.

Nu kollade jag på skyways, som jag ska flyga till stockholm med, och där får man ha en inckeckad sak, max 20 kg, och ett handbagage, max fem kg.

Allt det jag har här nere är inte jättebråttom att få hem. Men mycket är det. Hur tusan ska jag göra!?

Får väl punga ut för att skicka ett paket på posten också helt enkelt. Det är inte billigt det här med att komma hem...
Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen fara :)

2008-07-08 @ 14:40:55
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0