Jag har blivit en modetönt

Jag har i och för sig länge tyckt att det är kul med kläder och skor. Men jag är, och förblir (hoppas jag), en tjej med en egen stil. Jag gör min egen grejj.

Men fy jedrans vad jag har blivit klädintresserad under det här halvåret i frankrike. Alla gick omkring och var så finklädda hela tiden, man kunde liksom inte hämta barnen i mjukisbyxor. Och nu får jag sota.

Shoppingbegär som aldrig förr.

Jag vet inte om jag gillar den här sidan av mig. Men den finns där. Den finns där med all säkerhet, och det är inget jag kan göra något åt. Det är väl bara att acceptera, och lära sig leva med.

Men nu måste jag köpa en ny hylla till skorna...


Det är nedrigt det här med att förändras. Man hinner liksom inte med i svängarna...

Tyvärr kan ju detta innebära att det hamnar mer kläder i bloggen. Trots att jag inte vill att detta ska vara en blogg om kläder. Men det som rör sig i mitt huvud hamnar allt som oftast på brutalchoklad. Så vad kan man göra?

Kan man förändras med flit?

Kommentarer
Postat av: EgoElin

haha, då väntar vi oss dagens outfit här inom kort ;) min va ju inte på ritkigt..jag hade inte ens dom kläderna..haha.

2008-07-15 @ 17:37:30
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0