Jag saknar...

För ca 74:e gången denna vecka så sitter jag och tittar på bilder från Frankrike, och längtar tillbaks.

Festerna, familjen, vännerna, vädret, Paris, promenaderna, livet.

Jag vill tillbaks. Och så fort jag har råd med flygbiljetten åker jag nog tillbaks. Men jag kommer aldrig att kunna få ett halvår på samma sätt som jag fick våren nu.

Våren 2008 i Paris, bästa våren någonsin.



Ignorera mig på bilden, och fokusera på den vackra skogen bakom, där jag brukade promenera.

Imorgon kommer jag åtminstone hem till Stockholm.

Pappa, pojkvän, och alla mina skor väntar på mig där hemma.

Jag har visserligen haft det trevligt den här veckan i skåne, men jag har varit så uttråkad att jag frivilligt tillverkat sylt, lagat helt sjukt mycket mat till min brors fest, diskat flera gånger osv. Så det ska bli skönt att komma tillbaks till ett ställe där det händer lite saker igen.

Men hellst vill jag börja om mitt halvår i Paris. Inte som au pair dock, den är jag nog rätt klar med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0