Jobba

Rutinerna går tillbaks sakta men säkert.

Nu sitter jag på jobbet för första gången på ett halvår.

Det känns sådär.

Å ena sidan bra, för det är ett ok jobb, speciellt om man pluggar samtidigt. Och det innebär att jag har ett jobb.

Men även dåligt, det innebär ju att mitt äventyr definitivt är slut, och det är dags att gå tillbaks till ett riktigt liv.

Varje dag blir jag påmind om att jag aldig kommer kunna göra om det bästa halvåret i mitt liv, och att det är slut nu.

Efter att ha varit van vid Paris, så känns Stockholm jättelitet. Livet käns alldeles för enformigt, och som om ingenting nytt någonsin händer. Jag är otroligt rastlös.

Men så är det nog. Det är bara att vänja sig igen, och göra det bästa av saken.
Kommentarer
Postat av: EgoElin

NUu jäklar har här bloggats ser jag..dä gillaaas :D

2008-07-28 @ 09:19:34
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: angie

svar:jag med :D haha det kanske man ser men iallafall ;)

2008-07-29 @ 13:02:07
URL: http://angica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0